درج تصویر در وبلاگ upload

                                  درج تصویر در وبلاگ((upload

سایت های زیادی برای درج تصویر یا آپاود وجود دارد.اما بهضی از این سایت ها برای آپلود باید در آن ثبت نام کنید که باعث گرفتن وقت میشود!ولی بر خلاف آنها بعضی از سایت ها مانند iranxm  و یا up.download.com))آپلود فارسی  هستند که  بدون ثبت نام در آن و بدون پرداخت پولی میتوانید عکس تان را آپلود کنید! 

 

                                راهنمای درج تصویر در وبلاگ!  

برای درج تصویر در وبلاگ وانتشار آن باید اول به ایجاد مطلب جدید رفته و پس از نوشتن مطلب مورد نظر بروی دکمه درج تصویر کلیک کنید!پس از کلیک کردن صفحه ای باز میشود که باید در آن آدرسی که پس از آپلود کردن عکس ظاهر میشود را در آنجا کپی کرده ، و بر روی دکمه تایید کلیک کنید! و سپس تظیمات دلخواه خود را بر روی عکس انجام دهید ، مثلا اندازه عکس یا محل قرارگرفتن عکس!                              

نظرات 3 + ارسال نظر
DANY جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ

وبلاگت خیلی به من کمک کرد ! متشکرم!

قلقلک☠***20****☠ چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.blo0gfa.blogfa.com

مرسی ولی لینک من هست ولی برای ولاگ من نیستمن شمارا لینک می کنم وشما لینک من را اصلاح بکنید

کمیل شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

مازیار حالا که بیشتر فکر میکنم می بینم وبلاگت خیلی خیلی وضعش خرابه او عکس مبتزل چی بود اول وبلاگ خجالت بکش اب شو برو تو زمین منحرف خوب دبگه چه خبر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد